Snelle levering door PostNL met Track & Trace.

Gezond Bezig Zijn staat voor veilig winkelen en betalen.

Blanco verpakking. Gezond Bezig Zijn wordt niet als afzender vermeld.

Bestel op werkdagen voor 16:30, dan wordt uw pakket dezelfde dag nog verzonden.

Contact met Gezond Bezig Zijn

Heeft u een vraag over een betaling of bestelling? Kijk dan eerst of uw vraag hierbij staat en neem anders contact met ons op.

Hoeveel stuks kan ik maximaal bestellen van een product?
Het is per product verschillend hoeveel stuks u maximaal kunt bestellen. U kunt de aantallen zien wanneer u op een product klikt. Wilt u grotere hoeveelheden van een product bestellen of wilt u onze producten verkopen in uw winkel of webshop? Neem dan contact met ons op.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, hoe kan dit?
Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in uw map ongewenste email terecht is gekomen. Controleer eerst deze map. Kunt u de bevestiging ook hier niet vinden? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
U hoeft geen account aan te maken om te kunnen bestellen. U kunt direct producten toevoegen aan uw winkelwagen en daarna direct door naar afrekenen.

Kan ik mijn bestelling ophalen?
U kunt uw bestelling ophalen op ons hoofdkantoor in Medemblik, Noord-Holland. U kunt uw bestelling ophalen op werkdagen tussen 09:00-17:00. Betalen (contant) kan gewoon bij ons op kantoor. Lees hier meer over op de pagina: Producten ophalen.

Hoe kan ik betalen?
Betalen kan met de volgende betaalmogelijkheden:

  • Creditcard: Visa en Mastercard
  • PayPal
  • Overmaken op ons bankrekeningnummer
  • iDeal (alleen voor Nederlandse bankrekeninghouders)
  • eMaestro (alleen voor Belgische bankrekeninghouders)
  • Bancontact Mister Cash (alleen voor Belgische bankrekeninghouders)

Kan ik ook onder rembours bestellen en betalen?
Het is niet mogelijk om onder rembours te bestellen en betalen. Voor meer informatie over betaalmogelijkheden gaat u naar de pagina: Betaalmogelijkheden.

Is het veilig om online te betalen?
Het betalen van uw bestelling is volledig veilig. Wij bieden erkende en veilige betaalmogelijkheden aan onze klanten aan.

Waarom ontvang ik een betalingsherinnering?
Wanneer u een bestelling plaatst maar de betaling nog niet door ons ontvangen is ontvangt u automatisch een betalingsherinnering. U kunt het bedrag alsnog aan ons betalen. Zodra wij de betaling binnen hebben zal de bestelling verwerkt worden.
Bij een overboeking via de bank kan het zijn dat deze automatische herinnering en de verwerking van uw betaling elkaar kruizen. In uw orderbevestiging vindt u een link om de status van uw bestelling te bekijken.
Heeft u per ongeluk twee orders aangemaakt en er één betaald, dan zult u van de andere order een herinnering ontvangen. Deze kunt u negeren.
Wilt u afzien van de bestelling? Wanneer de betaling niet voldaan wordt zal de bestelling geannuleerd worden, u kunt deze herinnering dan dus negeren.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De levering van uw bestelling is van een aantal factoren afhankelijk. Zodra de betaling van uw bestelling rond is zullen wij uw bestelling verwerken en verzenden. Bestelt u voor 16:30 en kiest u voor een 'snelle betaalmethode' dan streven wij ernaar uw bestelling nog dezelfde werkdag te versturen.

Uw bestelling wordt meestal binnen een werkdag na verzending geleverd, voor België kan dit 2 dagen duren. Woont u elders? Dan kan het meerdere dagen duren voordat uw bestelling geleverd wordt.

Ik heb geen Track and Trace code ontvangen
In de orderbevestiging die u per mail ontvangen heeft staat een link om de status van uw bestelling te bekijken. Op deze pagina vindt u ook de Track and Trace code.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja dat kan. Op het bestelformulier vult u uw eigen gegevens in en het adres van een ander. Uw bestelling zal dan geleverd worden op het door u aangegeven adres.

Kan ik zelf kiezen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?
Wanneer u voor 16:00 bestelt en betaalt wordt uw bestelling waarschijnlijk de volgende werkdag aangeboden door de postbode. Bestelt u na 16:00 dan kan dit 2 werkdagen duren. Bent u de eerste keer niet thuis? Dan kunt u op de website van PostNL een afspraak maken voor de tweede levering.

Wat zijn de verzendkosten?
Nederland: € 3.5
België en andere landen: € 4.5

Kan ik producten ruilen of retourneren?
Het retourneren van intieme producten is niet mogelijk.

Ik heb een verkeerd product ontvangen? Kan ik dit retourneren?
Wanneer u een verkeerd product geleverd heeft gekregen kunt u dit kosteloos retourneren via ons antwoordnummer. Wij zullen daarna zo spoedig mogelijk het juiste product naar u toe sturen. Ga voor meer informatie over retourneren naar de pagina: Ruilen en Retourneren.

Kan ik een bestelling annuleren?
Het is niet mogelijk om een bestelling te annuleren. Wanneer u na het plaatsen van uw bestelling toch afziet van uw aankopen dan kunt u de producten direct retour sturen als deze bij u zijn afgeleverd. Ga voor meer informatie over producten retourneren naar de pagina: Ruilen en Retourneren.

Voor andere vragen over Gezond Bezig Zijn of onze producten kunt u contact opnemen met de klantenservice.
Gezond Bezig Zijn
Klemans Groep B.V.
informatie@jobacom.com
0227-540745

U kunt uw vragen ook stellen door onderstaand contactformulier in te vullen. Heeft u vragen over uw bestelling? Vul dan ook uw bestelnummer in, zo kunnen wij u beter en sneller van dienst zijn.

  • Indien u deze heeft ontvangen
  • *Verplichte velden

Waarom bij Gezond Bezig Zijn?

  • Unieke eigen producten
  • 100% natuurlijke producten
  • Groot assortiment
  • Veilig betalen met o.a. iDeal
  • Snelle levering
  • Discrete verzending
  • Hoge stapelkortingen

Top 5 beste producten

€ 105.00 € 89.00
€ 52.00 € 48.00
€ 104.85 € 74.85

Discreet verzonden

  • Uw pakket wordt niet bij de buren geleverd.
  • Blanco verpakking. Gezond Bezig Zijn wordt niet als afzender vermeld
  • U kunt uw pakket anoniem bij ons ophalen