Snelle levering door PostNL met Track & Trace.

Gezond Bezig Zijn staat voor veilig winkelen en betalen.

Blanco verpakking. Gezond Bezig Zijn wordt niet als afzender vermeld.

Bestel op werkdagen voor 16:30, dan wordt uw pakket dezelfde dag nog verzonden.

Veelgestelde vragen Gezond Bezig Zijn

Heeft u vragen over Gezond Bezig Zijn? Lees dan de veelgestelde vragen door. Staat uw vraag er niet tussen of heeft u meer informatie nodig? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

  • Vragen over Gezond Bezig Zijn algemeen
  • Vragen over gezondheidsproducten
  • Vragen over bestellen
  • Vragen over betalen
  • Vragen over de verzending en levering
  • Vragen over retouren van artikelen

Vragen over Gezond Bezig Zijn algemeen

Hoe werkt het wanneer ik korting krijg op het gehele assortiment?
Wanneer wij een korting geven op het gehele assortiment zullen wij de tijdelijke actiekorting aan het einde berekenen over uw bestelling. U kunt de totale korting (stapelkorting) en de actiekorting terugvinden op de winkelwagen pagina.

Wat gebeurd er als een product niet meer voorradig is?
Gezond Bezig Zijn heeft altijd voldoende voorraad van alle producten. Het komt dus niet voor dat een product niet op voorraad is. U kunt ten alle tijden ieder product bestellen.

Vragen over gezondheidsproducten

Kan ik de voedingssupplementen van Gezond Bezig Zijn gebruiken in combinatie met medicijnen?
De voedingssupplementen van Gezond Bezig Zijn zijn 100% natuurlijk. Het gebruik van deze voedingssupplementen is volledig veilig en verantwoord en geeft geen negatieve bijwerkingen. Het is niet bij ons bekend dat het gebruik van onze voedingssupplementen een negatieve invloed heeft op de werking van medicatie. Twijfelt u over het gebruik van onze voedingssupplementen? Raadpleeg dan uw arts.

Wat doe ik als een product stuk is?
Wanneer u een product ontvangt welke stuk is en daardoor niet meer gebruikt kan worden kunt u deze kosteloos retourneren via ons antwoordnummer. Vervolgens sturen wij u een nieuw product toe. Ga naar de pagina: Ruilen en Retourneren voor meer informatie over het retourneren van producten.

Vragen over bestellen

Hoe werkt het bestellen van producten bij Gezond Bezig Zijn?
Voor een uitgebreide beschrijving van het bestelproces adviseren wij u naar de pagina: Bestellen te gaan. Hier is het bestelproces uitgebreid per stap beschreven.

Kan ik een bestelling annuleren?
Het is niet mogelijk om een bestelling te annuleren. Wanneer u na het plaatsen van uw bestelling toch afziet van uw aankopen dan kunt u de producten direct retour sturen als deze bij u zijn afgeleverd. Ga voor meer informatie over producten retourneren naar de pagina: Ruilen en Retourneren.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, hoe kan dit?
Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in uw map ongewenste email terecht is gekomen. Controleer eerst deze map. Kunt u de bevestiging ook hier niet vinden? Dan kunt u Contact opnemen met onze Klantenservice.

Hoeveel stuks kan ik maximaal bestellen van een product?
Het is per product verschillend hoeveel stuks u maximaal kunt bestellen. U kunt de aantallen zien wanneer u op een product klikt. Wilt u grotere hoeveelheden van een product bestellen of wilt u onze producten verkopen in uw winkel of webshop? Neem dan Contact met ons op.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
U hoeft geen account aan te maken om bij Gezond Bezig Zijn te kunnen bestellen. U kunt direct producten toevoegen aan uw winkelwagen en daarna direct door naar afrekenen.

Kan ik mijn bestelling ophalen?
U kunt uw bestelling ophalen op ons hoofdkantoor in Medemblik, Noord-Holland. U kunt uw bestelling ophalen op ons hoofdkantoor op werkdagen tussen 09:00-17:00. Lees hier meer over op de pagina: Product ophalen.

Vragen over betalen

Hoe kan ik betalen bij Gezond Bezig Zijn?
Gezond Bezig Zijn biedt de volgende betaalmogelijkheden aan:

  • Creditcard: Visa en Mastercard
  • PayPal
  • Overmaken op ons bankrekeningnummer
  • iDeal (alleen voor Nederlandse bankrekeninghouders)
  • eMaestro (alleen voor Belgische bankrekeninghouders)
  • Bancontact Mister Cash (alleen voor Belgische bankrekeninghouders)

Kan ik ook onder rembours bestellen en betalen?
Het is bij Gezond Bezig Zijn niet mogelijk om onder rembours te bestellen en betalen. Voor meer informatie over betaalmogelijkheden gaat u naar de pagina: Betaalmogelijkheden.

Is het veilig om online te betalen aan Gezond Bezig Zijn?
Het betalen van uw bestelling aan Gezond Bezig Zijn is volledig veilig. Wij bieden erkende en veilige betaalmogelijkheden aan onze klanten aan.

Vragen over de verzending en levering

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De levering van uw bestelling is van een aantal factoren afhankelijk. Zodra de betaling van uw bestelling rond is zullen wij uw bestelling verwerken en verzenden. Bestelt u voor 16:30 en kiest u voor een 'snelle betaalmethode' dan streven wij ernaar uw bestelling nog dezelfde werkdag te versturen.

Uw bestelling wordt meestal binnen een werkdag na verzending geleverd, voor België kan dit 2 dagen duren. Woont u elders? Dan kan het meerdere dagen duren voordat uw bestelling geleverd wordt. Lees meer over dit onderwerp op de pagina: Verzending.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja dat kan. Op het bestelformulier vult u uw eigen gegevens in en het adres van een ander. Uw bestelling zal dan geleverd worden op het door u aangegeven adres.

Kan ik zelf kiezen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?
Wanneer u voor 16:30 bestelt wordt uw bestelling waarschijnlijk de volgende werkdag aangeboden door de postbode. Bestelt u na 17:00 dan kan dit 2 werkdagen duren. Bent u de eerste keer niet thuis? Dan kunt u op de website van PostNL een afspraak maken voor de tweede levering.

Wat zijn de verzendkosten?
Gezond Bezig Zijn hanteert de volgende verzendkosten:
Nederland: € 3.5
België en andere landen: € 4.5

Vragen over retourneren van artikelen

Kan ik producten ruilen of retourneren?
Het retourneren van intieme producten is niet mogelijk.

Ik heb een verkeerd product ontvangen? Kan ik dit retourneren?
Wanneer u een verkeerd product geleverd heeft gekregen kunt u dit kosteloos retourneren via ons antwoordnummer. Wij zullen daarna zo spoedig mogelijk het juiste product naar u toe sturen. Ga voor meer informatie over retourneren naar de pagina: Ruilen en Retourneren.

Waarom bij Gezond Bezig Zijn?

  • Unieke eigen producten
  • 100% natuurlijke producten
  • Groot assortiment
  • Veilig betalen met o.a. iDeal
  • Snelle levering
  • Discrete verzending
  • Hoge stapelkortingen

Top 5 beste producten

€ 260.00 € 170.00
€ 87.00 € 77.00
€ 89.85 € 64.85
€ 99.45 € 66.30
€ 105.00 € 89.00

Discreet verzonden

  • Uw pakket wordt niet bij de buren geleverd.
  • Blanco verpakking. Gezond Bezig Zijn wordt niet als afzender vermeld
  • U kunt uw pakket anoniem bij ons ophalen